Beleid en verantwoording
Beleidsplan
Klachtenbeleid
Wij proberen zo goed mogelijk voor je te zorgen maar toch kan het gebeuren dat je hierover niet tevreden bent. Laat ons dit weten dan gaan we samen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Komen we er niet uit dan kun je je vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket zorg.
MOMOtheaterwerkplaats is aangesloten bij het Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket Zorg probeert je klacht met informatie en advies op te lossen en kan je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen jou en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. Je bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.
Voor meer informatie kun je kijken op de link Klachtenloket De Geschillencommissie Zorg
De Geschillencommissie
Je kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Je klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt je geschil en je ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat jij en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijk je op de link
De Geschillencommissie Zorg.
Privacy verklaring